SNEC - Studiu National de Comert Electronic

  • Posted on: 9 February 2010
  • By: Claudiu Gamulescu

SNEC, sau Studiul National de E-Commerce, este un studiu pornit in 2005 de catre Underclick.ro. De atunci au suferit schimbari tematica, modul de culegere si analiza al datelor si relatia cu magazinele online din Romania, ajungand in 2010 sa fie un studiu care cuprinde foarte multe date interesante din piata. Versiunile anterioare se pot downloada din al treilea tab din prima pagina a website-ului www.snec.ro

Datele care le colectam sunt despre

  • jucatorii din piata (companii) si magazinele care le detin
  • nomenclatorul de produse aflat la vazare online in Romania
  • tehnologiile folosite
  • modalitati de comanda
  • transportatori folositi
  • firmele care realizeaza situri web
  • localizarea geografica
  • cifre de afaceri (pe masura declararii acestora)
  • servicii oferite utilizatorilor
  • comenzi si tichete medii

Rugam posesorii de magazine sa le actualizeze daca sunt deja documentate in pagina de magazine, sau sa le inscrie in cazul in care nu exista inca.

Versiunea completa a studiului va fi disponibila online la finalizarea acestuia.

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.