micro-targetare

Analiza ApTI - Reclamele politice pe Facebook în contextul alegerilor locale din 2020 și impactul asupra protecției datelor personale și respectării vieții private

  • Posted on: 18 November 2020
  • By: Redacția ApTI

La Asociația pentru Tehnologie și Internet - ApTI, ne interesează cum sunt respectate datele personale în context electoral și politic în România, astfel că am realizat o analiză pornind de la promovarea reclamelor politice pe rețelele sociale, în cadrul alegerilor locale din septembrie 2020.

Utilizarea tehnicilor de micro-targetare în campaniile electorale - câteva idei din studiul de caz din Polonia

  • Posted on: 17 November 2020
  • By: Cezara Panait

În data de 12 noiembrie 2020, Centrul pentru Jurnalism Independent a organizat webinar-ul „Când supravegherea câștigă alegeri. Utilizarea tehnicilor de micro-targetare în campaniile electorale", cu sprijinul Privacy International și susținut de către Asociația pentru Tehnologie și Internet – ApTI și Centrul pentru Inovare Publică. Tema dezbaterii a fost micro-targetarea politică în campaniile electorale, alături de Karolina Iwańska, avocată și expertă în politici publice la Fundația Panoptykon - un ONG din Varșovia care militează pentru libertate și drepturile omului în societatea supravegherii.